Dagens Næringsliv

Norges viktigste næringslivsavis

Dagens Næringsliv

Dagens Næringsliv er Norges største næringslivsavis. DN bringer nyheter, avsløringer, kommentarer, analyser og debatt om norsk nærings- og samfunnsliv.

Avisen ønsker å informere leserne om hva som skjer, og hvorfor. DN følger de sentrale aktørene og selskapene i finans- og næringsliv med et kritisk blikk. Dagens Næringsliv leses av en svært attraktiv målgruppe for annonsører. Leserne er hovedsakelig mellom 25 og 65 år gamle, de fleste har utdanning på universitetsnivå, 47 prosent har lederstillinger, de har høy inntekt og sterk kjøpekraft.

Magasinet DN er en fyldig magasindel i Dagens Næringslivs lørdagsutgave, der målet er å presentere kompliserte hendelser som en god historie og gi leserne en mulighet for fordypning. Her finnes også stoff om moter, teknologi, design, kunst, mat, vin og livsstil.

D2 er et livsstilsmagasin som bringer kvalitetsjournalistikk kombinert med moderne magasindesign og magasinfotografi av høy kvalitet. Magasinet følger med Dagens Næringsliv hver fredag. Magasinet dekker kultur- og livsstilsområder som design, arkitektur, mote, kunst, reiseliv, motor, teknologi, trening og mat. Det legges vekt på å fortelle om nye trender og innovasjon, samt prosessene bak trendene og konfliktene innenfor disse områdene. 

Digitale produkter. DN's digitale produkter presenterer alt innhold som produseres daglig.  I tillegg til avisinnholdet får leserne ekstra videoinnhold og bildeserier, en interaktiv børsseksjon, oppdaterte nyheter fra DN.no og interaktiv sudoku.

Dagens Næringsliv Amund Djuve Administrerende direktør & Sjefredaktør
  Ole Johan Sjaastad Kommersiell direktør
  Gry Egenes Feature redaktør
  Kjetil B. Alstadheim Politisk redaktør
  Bjarne Dramdal Ericksen Produksjonsredaktør
  Trond Sundnes Utviklingsredaktør
Dagens Næringsliv